Translate

2015. április 17., péntek

Diavetítés az Inn Radwegről


Ennek a nyárnak a nehézsége az időjárás volt, sok-sok esős nap és a hideg augusztusi éjszakák, túra közepén megfáztam a hegyekben és a visszafelé utat lázasan-köhögve tettem meg. Nem volt könnyű energiával ellátni és víztől megvédeni az elektromos felszerelésemet, hogy fényképezni, telefonálni és naplót írni tudjak. Nem volt könnyű pótolni Nikon fényképezőgépem elvesztését, igaz volt helyette Nokia mobiltelefon, de az már mégsem igazi fotozás volt... Kerékpártúrám szépsége a svájci hegyek voltak, ahová 2-3050 m szintig 4 felvonóval 4 hegycsúcsra jutottam fel. Kegyes volt a természet ezen a nyáron, mert rengeteg gombát találtam a hegyekben és 6x gombát vacsoráztam. Kerékpártúrám elsődleges végcélja pedig az 1800 méter szinten lévő Inn folyó kristályvizú tava és "Maloja kígyója" volt, ahol kiderült, hogy ez a hely inkább valaminek a "kezdete", mert ez a legjelentősebb vízválasztó Nyugat-Európaban, 3 folyó 3 tengerbe táplálja az édes vízet.